lördag 3 december 2011

Archer operativ i Singapore

Den modifierade Västergötland-ubåten som sålts till Singapore, som nu går undet namnet Archer, är nu operativ i Singapore. Defense Aerospace.

Jag har förresten fått lite kritik för att mina inlägg ofta är korta och att de ibland bara innehåller en länk till annan websida.
Vad kan jag säga - min tid är tyvärr ändlig och jag fokuserar därför på att varje dag scanna ett stort antal källor på nätet. Syfte med detta är att bevaka olika, för svensk försvarsdebatt, intressanta händelser.

Det står naturligtvis var och en helt fritt att välja att själv bevaka den rikhaltiga flora med källor som finns på nätet. Att följa denna blogg är således helt frivilligt.

QRU?

Klart Skepp! - - . .

1 kommentar:

  1. Jag tycker ätt du är ett bra komplement till de andra bloggarna. Att skriva korta inlägg med intressanta länkar är nog kraftfullt. Du, Op & Gyllenhaal verkar köra efter samma kan man kalla det Tabloidversion?(men det har med format & storlek att göra så det borde kanske vara mer jämförbart mellan Twitter & Blogger...hmm...)
    Om man reflekterar över namnet Klart Skepp så borde det ju också återspeglas i korta informationstunga stridsledningsmeddelanden...

    Fortsätt med ett mycket bra arbete och tack för många intressanta inlägg!

    /J

    SvaraRadera