onsdag 28 mars 2012

Marinens skörd av FPAN?

BLT nyhet 1
BLT nyhet 2




KlartSkepp! - - . .

4 kommentarer:

  1. Blir lite nervös för artikel nummer 2. Kan ju faktiskt vara en fullt legitim fråga eftersom radikaliseringsprocessen är kort och det främst är muslimer som använder självmordsbombningar i dagens läge.

    SvaraRadera
  2. @Nyfiken

    Ingressen i artikeln reser inte många ögonbryn, men om du läser längre ned om "lukt av åsnor, handdukar som mössor" så blir ju fallet solklart, eller hur?

    Då jag läser en del inlägg på Newsmill osv så blir jag faktiskt mörkrädd över hur illa det är ställt i Sverige med vår tolerans mot andra folkgrupper samtidigt som man naturligtvis kan kritisera politikernas oförmåga att hantera integrationen av människor i vårt samhälle.

    Någon, jag tror att det var Herman Lindqvist som sade följande utifrån sin erfarenhet som krigskorrespondent "Att vår kultur den sk. "civilisationen" har en väldigt tunn fernissa. Med en liten "dusch" kan allt försvinna".

    Hur många bruna skjortor hänger inne i folks garderober egentligen? I mina mörkaste stunder tänker jag att det är allt för många....

    SvaraRadera
  3. Ja eller så kan man kalla det Karlskronas skörd av FPAN /R

    SvaraRadera
  4. @Anonym 01:53

    Ja det är ju ett bivillkor förstås....

    SvaraRadera