onsdag 8 maj 2013

Bloggen uppdaterad med länkar till... flera bloggar

Försvarsblogg-scenen har formligen exploderat och detta blir pinsamt uppenbart för undertecknad när jag uppdaterar blogglistan på min ömt snusande blogg. För den som hänger med på Twitter så är jag betydligt mer aktiv där. 140 tecken räcker dock sällan till och då är det gött att ha en blogg.

Den uppmärksamma noterar verkligt färska och heta bloggar så som t.ex. "Jägarchefen" och "Tillfälligt skeppsbrott" i listan. Välkomna in i debatten!

Sedan till en, för vissa, konstig sak... Svenska Freds blogg, som drivs av Anna Ek, ingår numer också i listan. Varför det kan man fråga. Svaret är enkelt, kritiska frågor driver utvecklingen framåt. I dagsläget anser jag dock att det finns en hel del saker som vi måste korrelera för att få en gemensam och nyttig dialog och jag hoppas på att kunna återkomma till detta i mina inlägg.

Nåväl jag har lovat bot och bättring. Därför laddar vi 57:an och öppnar ihållande eld.

"Beredskapsläge Styrbord 90"
"Färdig-Färdig.... Salva!"


Klart Skepp - - . . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar